Online PR

Goede (online) PR is zeer belangrijk voor de reputatie en daarmee het succes van een onderneming. Doordat nieuws- en persberichten altijd online blijven staan is het bij ieder bericht belangrijk na te denken over de impact hiervan op de online reputatie van een onderneming, bestuurder of merknaam. Sommige berichten wilt u sterk en blijvend onder de aandacht brengen, van anderen wilt u wellicht dat ze nu goed gelezen worden, maar daarna weer snel vergeten worden  en van weer anderen (negatieve berichten) wilt u dat helemaal niemand ze meer zal lezen.

Een goede online strategie helpt u dit onderscheid te maken en te zorgen voor de juiste zichtbaarheid en vindbaarheid van de berichten die door, en over, u en uw onderneming geschreven worden. Door deze toevoeging in de communicatie-strategie krijgt u meer grip op welke berichten blijvend bij uw stakeholders onder de aandacht worden gebracht.

Hiertoe onderhouden wij goede contacten met een grote verscheidenheid aan online nieuwsmedia, vakbladen en branche-gerelateerde blogs. Door ons krachtige netwerk, in combinatie met onze kennis op het gebied van zoekmachines, kunnen wij u uitstekend voorzien van kwalitatieve en impactvolle berichtgeving over uw bedrijf.

Crisiscommunicatie voor Online

Een crisissituatie kan een langdurige online impact hebben op het image van een organisatie. Zowel in de voorbereidende als actieve fase staan wij organisaties bij in het online aspect van de externe communicatie, steeds als partners van de eigen of externe communicatie-afdeling. Door de juiste aandacht te geven aan de online communicatie kan de negatieve lange-termijn (maanden-jaren) impact van crisissituaties sterk verminderd worden. Wij werken samen met verschillende experts op het gebied van woordvoering, training en crisiscommunicatie. Zowel voor offline én online hebben wij daarom de juiste aanpak voor u in huis.